Skrivet i sanden.

Våffeldagen..

Kategori: Allmänt

Men inte för mig, en intensiv dag igår som jag klarade ganska bra, mitt sällskap sa på morgon att jag skötte mig bra på vårt äventyr .Det skulle vara en förändring han uppmärksammat.
Annars så är det väldigt stormigt i familjen just nu, försöker ligga lågt men dras in i virveln ändå.
Är det våren, det är vad man alltid hört om psykiskt instabils lite övelägset: det är ju vår eller det är hösten.......
Kanske stämmer, ärligt....det stämmer !

Lite verbalt överaktiv, men å andra sidan vem blir inte det då man äntligen träffar på en levandemänniska??

Sov från ca 23 till 3 vaknade klarvaken och hjärnan gick i spinn direkt, tog till slut en stesolid för att få den att lugna sig.
Somnade om och började drömma.
Första drömmen var om en före detta väninnas dotter som jag lånat en nyckel av och skulle lämna tillbaks men ville inte gå genom väninnan för att komma i kontakt med dottern.
Nr2:
Nr3:
Var alldeles klara för mig och jag tänkte skriva ner dom.....dessvärre står det helt still i skallen just nu i detta ögonblick.
Fint väder ska försöka komma ut i solen.
Ska på "date" ikväll om det nu blir av.Med den människan kan man aldrig ta någonting för givet. Hon har i alla fall det på + sidan att hon ringer om det blir ändringar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: