Skrivet i sanden.

Mellan dröm och vakenhet.

Kategori: Allmänt




Ingen tablett.
Har pendlat hela natten in och ut ur en dröm där såg som en film vad jag i drömmen tänkte var handlingen i en bok, SJUKT.

Duracellkaninen....

Kategori: Allmänt



Igår har jag varit alldeles på tok verbalt överaktiv, det känns inte bra.Ha
r sovit ganska bra efter att ha tagit tablett.
Gruvar mig för den här dagen men jag ska nog visa dom djävlarna!

Bokrea!

Kategori: Allmänt




Inatt sov jag ganska eller.......nästan mycket bra!
Vaknade 5.15 stretchade kroppen steg upp och gjorde kaffe, läste tidningen.
Sen ska det bli lite bokrea, har ganska koll på vad jag ska köpa.

Blue Monday...

Kategori: Allmänt


Herregud vad jag är trött!!
Somnade någon gång mellan 3-4 inga tabletter, arga drömmar....

Nackdelen med medicinen.....

Kategori: Allmänt




Min mage tvärdör och nu är jag som en strandad val hatar det så nu trappar jag ner och ser vad som händer, vad less jag blir!!

Kylslaget!

Kategori: Allmänt



Uppvaknande på morgon var ganska motvilligt då jag tog två Z igårkväll för att varva ner och kunna sova.
Idag hade jag planer, men är alldeles för seg och dessutom så är det för kallt.
Kanske gör ett nytt försök imorgon.
Solen skiner och här inne sittar man för tredje dagen nu.

Söndagmorgon......

Kategori: Allmänt




Ute är det -20.
En dag då alla kan känna sig tung i huvudet på morgon, men jag gör det utan att ha druckit någonting. Så är det varje morgon.Tittade en stund på melodifestivalen, jag lider... då Brolle sjöng 2:a gången blundade jag och låten blev genast mycket bättre, Sannas hörde jag inte ens.

Väger 55,7 kg....2kg för mycket.
Det konstanta suget efter någonting att tugga på är kvar, men jag har laddat upp med frukt.
Somnar på kvällarna, tvingar mig själv att vara vaken hela dagen.

Tillbaks igen.....

Kategori: Allmänt



Vintern här är så lång och jobbig, efter några sömnlösa nätter har jag börjat med Zyprexa igen, hade kvar sen i höst och var på apoteket på morgon och fick mer. kallade det något helt annat då jag skulle säja vilka mediciner hon skulle ge mig, SÅ JÄVLA JAG!!
Har gått upp ett par kilo i sommar så vi får väl se hur länge det här går, vill bara få lugn och ro i mitt huvud och kunna sova!