Skrivet i sanden.

Tisdag.

Kategori: Allmänt

Idag ska jag till doktorn är det bra eller dåligt med mig, just nu känns allt åt helvete, en sådan här dag då man välkomnar en jordbävning så man kunde slukas upp och försvinna från jordens yta, lite egoistiskt tänkt med tanke på vad en sådan åstadkommer, men en BARA för mig då!
Miss LI gnyr i bakhuvudet på mig hela tiden , men jag vet att så drastiskt är det inte.
Men hon har fastnat där, och det här jävla tangentbordet kan inte ha bokstäverna på rätt plats, får skriva om hela tiden.

Efter besök till doktorn har vi helt övergett ♥ spåret,statistiskt sett med min ålder och värdena så är risken för hjärtinfarkt eller stroke 1 på 1000, han ville också ta ut Zyprexan på prov, men det ville inte jag då praktiskt taget all ångest och hypomani har försvunnit, i läget jag är just nu vill jag inte riskera allt. Om jag stammar eller stakar lite på orden so what det är det värt.Jag har inte gått upp i vikt heller på dom här 4 veckorna, börjar det gå utför med den så åker Zyprexan direkt i soptunnan.

Undrar hur ovänner vi är den här gången, antar att du tog en chans igår att fira, och det kanske bara var lite löst att du skulle hit idag......

Kommentarer


Kommentera inlägget här: