Skrivet i sanden.

Söndagmorgon..

Kategori: Allmänt

Klockan redan 11, ja vi har kommit ihåg att ställa om klockorna.
Jag sover som en stock här, några uppvaknanden och lite knäppa drömmar, på morgon lite katatonisk i intellektet, ja vad betyder det, stel i tanken eller ett glapp mellan tanke och ord, kanske dålig kommunikation mellan det verbala och mororiska.
Nu verkar jag helknäpp.Men det kan också kallas humor.
Det är läget just nu...

Mina barn och andras ungar, fy fan vad det stämmer, någonting som äcklar mig är när karlar beter sig som djävla kärringar !!
Du skiter i mina barn...hur kan man ha mage att säja det. När man inte tillåts komma  nära barnen, då du inte kan dela med dig av det mest enkla saker, nej jag ska inte ha insyn i deras liv, bara hälsa och säja några artighetsfraser vid middagsbordet.
Dit men inte längre, där går gränsen för vad du ska ha att göra med mina barn, nej då blir man inte särskilt delaktig  eller deltagande.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: