Skrivet i sanden.

Onsdagmorgon..

Kategori: Allmänt

Dagarna bara flyter fram, jag hinner inte med veckorna, nu spelar det ingen roll för mig vad det är för dag, då det oftast inte finns några hållpunkter.
Måsta betala räkningarna nu, men låter kaffet och medicinen verka först. Känner mig ganska dimmig i huvudet ännu.
Kroppen värker och är stel, jag vill skriva ganska fort på morgon för att se hur natten varit och den var väl som vanligt, somnade på en stilnoct och har vaknat ett antal gånger, drömmer och svammlar, men inget hemst mest knasigheter, tog bort två av medicinerna på morgon.
Mina fingrar är svullna och stela men i skallen börjar dimman att lätta nu efter en bamsemugg kaffe.
Påsken närmar sig och jag kan inte vara mer likgiltig än så här.

Kväll:
Rastlös, har snart ätit upp hela godispåsen, mår illa, kan inte se på tv, läsa eller koncentrera mig på någonting,började med ett bildspel, sparar 100 bilder, hittade dom på downloads i miniformat, ger upp, sitter med lurarna och lyssnar på -90tals reaggae, blir galen på negrerna, ska höra Bombastic med Shaggy (snuskgubben) så vaknar hjärnan, drar på ordentligt.........
Måste fördriva tiden 1 timme till, kanske försöker en gång till med bilderna........

En glad nyhet fick du idag , gick det upp då?Tur att man kan köpa lyckan på dunk ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: