Skrivet i sanden.

Måndagmorgon.

Kategori: Allmänt

Måndagmorgen är lika djävlig för mig som alla er andra, efter en hemsk natt med så sjuka drömmar ( börjat med Bisoprolol igen) då pulsdjävulen inte går ner. Men jag ska sänka dosen till en halv tablett.
Inatt var det man nr:1 som det visade sig ha ett förhållande med man nr:2's flamma!
Han kom hem till vår 1:a lägenhet och skulle ta saker med sig och sedan följa med henne!
Fan kan jag aldrig sluta drömma sådan här skit, honom ger jag väl blanke fan i, men förstår också att drömmarna ligger på ett djupare plan än så. Började också där att ta upp mitt oansvar över barnen! 
Galet galet galet...........
Har nu tagit mina 7 morgontabletter + det andra.
En liten gnagande tanke om städning ligger längst bak i huvudet och krafsar......
Solen skiner och det har nog varit ganska kallt inatt, en promenad SKA jag göra senare.
Mensvärk uppsvälld och äcklig.

Det blev en manisk dag vid datorn, hela kroppen skriker att den fått nog, men jag är så djävla tjurig att jag bara fortsätter tills det är klart.
Inte kom jag ut genom dörren heller.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: