Skrivet i sanden.

Lördagmorgon...

Kategori: Allmänt

Lördagmorgon:

Var uppe sent och velade fram och tillbaks med bloggen.
En orolig natt med många uppvaknanden, efter mardrömmar som oftast handlar om att jag blir övergiven, sviken eller förd bakom ljuset.Alternativt att jag varit så naiv så inte poletten ramlat ned.
Hade "stora planer" för dagen, nu efter att ha suttit och skrivit och ändrat i bloggen ett antal gånger, känner jag mig frusen, yr, fumlig och all tidigare energi är borta.
Just nu skulle jag bara vilja gå tillbaks till sängen.
Ska försöka skriva hur dagen utvecklade sig, vad som blev av alla tankar jag hade innan jag tog medicinen.....

11.30:
Placeboeffekten verkar vara mycket stor ( eller abstinensen) då jag efter att ha legat och läst tidningen en stund kommer på att jag inte tagit medicinen!
Då jag vaknade tog jag Sprayen, gick och hämtade tidningen, bestämde mig för att äta innan jag tar alla dessa piller.
Då jag tittar i dosetten är alla tabletter kvar!!
Fyllde på den i går kväll och Fredagens luckan var tom, ett tag började jag virra om jag hade tagit dom på morgon och alltså fyllt på hela dosetten igår, men nej då skulle allt ha ramlat ut då jag tog kvällsmedicinen innan jag gick och sova, visserligen var jag helt tom i skallen då jag doserade....
Så kanske jag tagit dubbel dos nu?
Det kommer väl att märkas..

19.45:
Efter mycket velande hit och dit , strålande väder, så kom jag mig tillslut ut på en promenad, fast då hade solen redan hunnit gå i moln, viktigast var ändå att jag kom ut, själva promenaden blev nog inte mer än 1/2 tim drygt.
Middag och spikmatta, somnade på den.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: