Skrivet i sanden.

Lördag..

Kategori: Allmänt

Stiger upp 8 efter att ha legat och dragit mig, lyssnat på en traktor som skottar snö lite längre bort.
Orolig natt som vanligt.
Tagit medicin, räknar ut att jag har 12 sorter!
Verkar inte gå upp i vikt...än så länge...har ett godissug men det har ju inte kommit nu efter zyprexan
mindre ångest och hjärnan kokar inte lika mycket, knappt puttrar.
Utom i extremt irriterande situationer.
Märker egentligen inte av några biverkningar
Utom att jag kan ha svårt att hitta orden stakar och nästan stammar.
Det är från min Point of view....
Kunde sitta och titta på tv i lugn & ro igårkväll, sen knåpade jag lite med projektet, bra hjärngympa, men ser att jag slarvar, lämnar saker till "en annan gång".......
Just nu känns det bra, det är den tiden på dygnet då hjärnan och kroppen har kommit igång och jag känner av lite energi.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: