Skrivet i sanden.

En sådan där natt...

Kategori: Allmänt


Då man vaknar upp och känner sig dubbelt så trött som innan man lade sig.
Jag är otroligt lättväckt och grannen steg upp klockan 5 och så klart vaknade jag, men har legat och dragit mig.
Började med att först försöka pillra fram pronaxen från dosetten, nu hade jag bara fyllt på med halva tabletter men tog en sådan och nu har jag sörplat i mig en mugg kaffe & macka, ska ta resten av tabletterna också.
Inatt har det varit frost det är ännu vitt på bilarna, nå jag får stanna kvar i stugvärmen i alla fall.

Kväll:

Dagen har varit bra , ut och handlat och mycket frisk luft.
Får inte igen jeansen, känner mig tjock som en gris.
Sluta med Zyprexa??
Tror inte det ännu.
Får sätta mig själv på diet.
Brukar vara bra på det, även om det tog hela sommaren att gå ner 3 kilo.
Har inte vägt mig nu, ska göra det imorgon bitti, då får vi se..........

Kommentarer


Kommentera inlägget här: