Skrivet i sanden.

Äntligen vardag...

Kategori: Allmänt

Där är det nog många som inte håller med mig,för 3:e natten i rad sover jag något så när hyfsat, vaknar heller inte lika tidigt, det är ett bra tecken på att hypo manin är under kontroll.
Vad värre är: vägde mig nu på morgon  55.6 kg! Det var ett tag sedan, nu tänker ni att hon är säkert anorektiker.
Nej inte vad jag vet, men har inte haft problem med vikten annars där har jag legat stadigt kring 53,
år ut och år in, bara ett par kilo syns direkt på mig.
I vinter har det knappt blivit att gå ut genom dörren, för lite motion alltså, men nu måste jag ändra på det.
Då min man beskyller mig för att vara fåfäng samtidigt som han är livrädd att jag ska bli tjock??
Kanske det är han som är fåfäng och vill ha en kvinna att visa upp som bevis på att han
" Bytt upp sig" ... till en   MILF :

Kommentarer


Kommentera inlägget här: