Skrivet i sanden.

Annandagpåsk..

Kategori: Allmänt

Lång seg helg, igår sken solen upp på eftermiddagen. Då åkte jag ut en sväng och träffade lite folk, så i förrgår var jag också ut en sväng på visit så lite motivation har jag ändå.
Men när jag börjar på någonting som är intressant så tar det över, både kroppen och själen får lida pin. Har inte kunnat motivera mig för några promenader, bara åkt bil till mina mål.

Sovit rätt bra, kanske man till slut gör det av ren utmattning efter några nätters dålig sömn.Drömmer och svammlar på men lyckas somna om ganska snabbt efter uppvaknande.

Igår satt jag flera timmar med mitt projekt, blir helt hyperfokuserad då det är kul....
Kroppen är stel, fingrarna svullna och det värker både här och där.
Måste väga mig idag och kolla hur vikten ligger.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: